Support

Finns inte svaret på din fråga här, maila oss på support@mindfully.nu

Hur avslutar jag mitt Mindfully-abonnemang?

Beroende på var du har köpt ditt abonnemang avslutas det på olika sätt:

App Store
Ditt abonnemang i App Store säger du upp via ditt konto > Prenumerationer > välj prenumeration > Avbryt prenumeration. Läs mer här om hur du hanterar dina prenumerationer.

Google Play
Ditt abonnemang i Google Play säger du upp via meny > Prenumerationer > välj prenumeration > Säga upp prenumeration. Läs mer här om hur du hanterar dina prenumerationer.

På vår webbsajt
Klicka på Logga in i menyn här på webbsajten, gå till Abonnemang > Hantera din prenumeration > Avsluta plan > Annullera plan.

Om du avslutar nu så har du fortfarande full tillgång fram tills att din provperiod går ut.

Jag har köpt ett Mindfully-abonnemang men innehållet i appen är fortfarande låst?

Om innehållet i appen är låst, dvs att du inte kan spela något trots att du har aktiverat ett abonnemang kan du testa att göra följande själv:

  • Logga ut, starta om appen och logga in igen
  • Om abonnemanget är tecknat genom App Store kan du återställa köpet i appen via Profil > Inställningar > Konto > Abonnemang > Återställ köp, logga därefter ut och in igen
  • Dubbelkolla så att abonnemanget är köpt med samma användare som du är inloggad med

Om inget att ovanstående hjälper, kontakta vår support och bifoga kvitto på bekräftelsen av köpet som du fått via e-post eller ta en skärmdump.

​Jag har fått en längre gratis provperiod av Mindfully men det verkar inte funka?

I appen och på webbsajten får du som standard 7 dagar gratis. Om du har fått en längre provperiod till exempel via en inbjudan från en vän så behöver du starta abonnemanget via den länk som du har fått för att den längre provperioden ska aktiveras, du kan alltså inte aktivera provperioden direkt i appen utan det behöver ske på webbsajten via länken.

För att ta del av provperioden behöver du starta ett abonnemang. Inga pengar dras förrän provperioden är slut och du kan avsluta när som helst. Om du har registrerat dig via länken men inte startat ett abonnemang behöver du inte registrera dig på nytt utan du kan logga in med din användare. Provperioder kan endast utnyttjas en gång per användare, om du tidigare haft en provperiod kommer du därmed inte kunna starta en ny.

Hur får jag ett kvitto på mitt Mindfully-köp?

Det beror på var du köpt Mindfully:

App StoreHär hittar du din köphistorik.

Google PlayHär hittar du din köphistorik.​

På vår webbsajt – Du har fått ett kvitto via e-post. Kolla din skräpkorg. Du kan också hitta dina kvitton genom att logga in och gå till Abonnemang > Hantera din prenumeration.

Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag till Mindfully?

Självklart, meditation täcks av friskvården och vi finns i alla friskvårdsportaler. Om din arbetsgivare inte är knuten till en friskvårdsportal kan du istället lämna in kvittot på din prenumeration, läs mer om hur du gör här.

Så här aktiverar du ditt köp genom en friskvårdsportal

När du har köpt ett abonnemang genom en friskvårdsportal behöver du anmäla köpet till oss. Ladda hem appen, registrera dig som användare och gå till Profil > Inställningar > Anmäl köp genom friskvårdsportal. Välj din portal och ange ordernummer eller motsvarande, vi aktiverar ditt abonnemang inom en arbetsdag. Du får ett e-postmeddelande när vi har startat abonnemanget.

Hur begär jag återbetalning för ett köp?

Om du av någon anledning vill begära återbetalning för ett felaktigt köp som gjorts genom vår webbsajt eller Google Play kan du maila till support@mindfully.nu. Prenumerationer i App Store kan vi tyvärr inte hantera, då behöver du istället begära återbetalning direkt från Apple – så här gör du.

Kan jag få använda Mindfully gratis om jag inte har råd?

Om din ekonomiska situation hindrar dig från att meditera med Mindfully kan du ansöka om ett gratisabonnemang under en period, det gör du här.